Illuminazione outdoor : 3 tendenze chì rivoluzionanu u settore

Oghje, a cità hè u palcuscenicu principale induve si sviluppa a vita di a ghjente.S'ellu si cunsidereghja chì a maghjurità di a pupulazione glubale campa in i centri urbani è chì sta tendenza hè solu in crescita, ci pari pertinenti di analizà cumu si sò stati trasfurmati sti spazii è quali sò e sfide di l'illuminazione.

Per riequilibrà a scala umana in spazii esterni, ch’ellu sia publicu o privatu, hè diventatu u scopu fundamentale di e strategie urbane destinate à fà e cità spazii abitabili, sustinevuli è sicuri per tutti.

In i tempi ricenti, l'urbanizazione hà evolutu versu un mudellu induve i so abitanti sò u centru di e diverse azzioni realizate.E strutture urbane anu una componente operativa è emotivachì influenza direttamente l'interazzione cù i diversi spazii è per quale l'illuminazione ghjoca un rolu impurtante.

Tendenze in l'illuminazione esterna

L'illuminazione hè un elementu chjave in questi novi cuncetti grazia à u so putenziale cum'è un elementu trasformante di u spaziu.Illuminazione esternahè cumpostu d'applicazioni di illuminazione funziunale cuncentrate à furnisce una visibilità curretta per l'attività realizate in spazii aperti, è ancu di l'illuminazione ornamentale cuncentrata à rinfurzà e facciate chì custituiscenu stu paisaghju urbanu.

Per ottene questi scopi,L'illuminazione architettonica deve adattà à l'abitudini, u cumpurtamentu è i stili di vita di l'utilizatori, à u listessu tempu esse efficaci è rispettu di l'ambiente, utilizendu luminarii altamente efficaci è evitendu a contaminazione luminosa per mezu di un cuntrollu otticu adattatu chì impedisce emissioni più elevate è luce residuale.

U disignu di l'illuminazione hè una disciplina in continua evoluzione chì cerca di risponde à i bisogni di l'utilizatori.In questu rispettu, hè interessante di rivisione i tendenzi principali in u settore.

Recuperazione di spazii urbani per i pedoni

Sò pruposte novi pruposte cù u scopu d’umanizà u spaziu urbanu, cum’è a pedonasizazione di i zoni stradali è cintrali, a creazione di spazii di trafficu ristrettu à prò di i pedoni, o a ricuperazione di l’ambienti semi-publici è a so adattazione per l’utilizatori.

In questu scenariu, l'illuminazione diventa un elementu chjave capace di:

● Guidà i citadini in l'usu di i spazii
● Assicurendu a sicurità
● Orientà u flussu di l'utilizatori per favurizà a coesistenza
● Aumentà l'architettura chì forma u spaziu

Per risponde à i bisogni di l'illuminazione di e zone pedestriali, sò dispunibuli e tipologie di luminaria seguenti: Incasso, wallwasher, spotlights, bollards o Wall Lights chì rinforzanu u paisaghju urbanu è aghjunghjenu un altru stratu d'infurmazione à u spaziu per via di l'illuminazione.

Domesticazione di i spazii urbani

I cunfini tradiziunali trà a sfera publica è privata sò sfocate.Per esse domestica, a cità deve diventà una casa per i so abitanti, creendu spazii chì l'invitanu dopu à u tramontu.L'illuminazione tende dunque à diventà più utile è più vicinu à l'utilizatori creendu un'atmosfera più amichevule è accogliente cù luminarii chì s'integranu in u spaziu.

Il en résulte également un éclairage plus efficace grâce à des luminaires à distributions de lumière spécifiques.Questa tendenza favurizeghja l'usu di luminarii esterni cù una temperatura di culore più calda.

dfb

Cità ​​intelligenti

A sustenibilità hè a basa di i disinni di città intelligenti chì sò digià diventati una realità.Una cità intelligente hè capace di suddisfà i bisogni di i so abitanti da un puntu di vista suciale, ambientale è funziunale attraversu l'integrazione di e Tecnulugie di l'Infurmazione è di a Comunicazione.Per quessa, a cunnessione hè essenziale per u sviluppu di stu tipu di spaziu.

L'illuminazione hè unu di i cumpunenti più impurtanti in u sviluppu di e cità intelligenti.I sistemi di illuminazione intelligente permettenu u funziunamentu, u monitoraghju è a gestione di l'illuminazione urbana via rete di cumunicazione wireless.Utilizendu tecnulugii di cuntrollu remota, hè pussibule adattà l'illuminazione à i bisogni specifichi di ogni spaziu ottimisendu i costi è furnisce una versatilità è interazzione maiò.
Grazie à sta manera di capisce u spaziu, e cità redefinenu a so propria identità.A diversità spaziale, adattata à i bisogni suciali di i so abitanti, cuntribuisci à a trasfurmazioni culturale è stimula u benessiri di i citadini.

Cusì,l'adattabilità di i sistemi di illuminazione esterna à i diversi spazii chì custituiscenu a cità hè una di e tendenze più impurtanti in u settore.U successu di un bonu disignu di illuminazione dipende da a so capacità di risolve i bisogni funziunali, emutivu è suciale di l'utilizatori.


Tempu di posta: 08-Jan-2021